Monday 5 September 2011

Ditinggalkan Bersendirian

Mencari tajuk entri yang mampu meraih simpati para pembaca budiman.Tajuk entri yang penuh tanda tanya.Tajuk entri yang mungkin mampu menggalakkan para pembaca budiman membaca hingga ke barisan yang terakhir!



Yupp saya ditinggalkan bersendirian oleh si suami kerana beliau outstation.Baru semalam berada di rumah mama abah bersama adik beradik yang lain.Belum puas menikmati suasana raya yang sungguh menggamit hati.Tetapi apakan daya, kerana tuntutan tugas, kami semua kembali menunaikan tanggungjawab masing-masing T_T.  So, kami sepakat untuk berpisah dari teratak mama dan abah menuju ke destinasi masing-masing semalam.Kakak, abang dan adik kembali ke ibu kota manakala saya dan suami kembali membujang di rumah kami T_T * muka sedih skali lagi aci kan?




Dan hari ni suami pulak yang kena outstation.Kena tengok projek yang nun jauh disana.Saya? sendirian kat rumah..Apa lagi nak buat selain daripada basuh baju ( almaklum baru balik dari travel lama, baju penuh satu bakul), kemas dapur ( even dapur masih berkilat sebab dah lama tak masak ) tsk, tengok TV ( even rancangan mcm hampeh ).Apa lagi yang saya nak buat? Opsssss lupa nak amsuk skali selain daripada update blog, update tweet, update status bbm. Apa lagi? Apa Lagi ? Apa Lagi?

Jawabnya lepas mandi, solat dan TIDURRRR Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz  jelah!









No comments:

Post a Comment

Puan Saifuliyana